My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 17 January 2012

Tugasan aku sekarang

Sebelum ni kakak sorang je aku bawak ke skolah aku tapi tahun ni bertambah sorang lagi sebab adik dah masuk darjah satu.

Pagi ibu dia anto sebab aku kena masuk keje pukul 7.30am kan. Anak2 aku masuk pukul 7.45am so eloklaa pegi ngan ibu dia sebab ibu dia masuk keje pukul 8am.

Tenghari baru tiba giliran aku pulak untuk ambik dieorg ni balik dari skolah. Ikutkan aku nak anto balik umah terus, biar dieorg berehat kan tapi masalahnya dieorg tak nak.

Nak pegi skolah abah jugak. Yelaa klu kat skolah abah, boleh main conteng2 kat papan putih dalam makmal. Sebelum nak menyonteng tu kenalaa dulu setelkan keje skolah.

Pasal apa?.. Klu balik nanti dalam keta sah2 dah tido. Sampai umah nak main pulak ngan baby, nak tengok tv pastu malam nak pegi mengaji lagi.

Balik mengaji memang liatlaa nak buat keje skolah kan so buat dulu siap2 ok...


Published with Blogger-droid v2.0.3

14 comments:

telor power said...

stail. lepas habes sekolah pastu pi balik ke sekolah. walau berlainan darjat sekolah tu

ikatankasihku said...

tu lah tanggungjawab dan rutin yang akan di ulang setiap hari...harap anak2 lebih menghargainya...

anieMD said...

susah nak dapat camni...bagus!!!

pena rozie said...

Seronokkan kalau blh bek anak kat temp keje,. hi...hi...hi...

Ayen... said...

telor power - tulaa kan,harap2 dieorg x bosanlaa....huhu.

Ayen... said...

ikatankasihku - selagi nyawa di kandung badan,harap2 begitulaa...

Ayen... said...

anieMD - nak dpt mcmane maksud pn anie?ramai lagi yg lebih bagus kot....hehe.

Ayen... said...

pena rozie - senang ckit kan kak PR....hehehe.

wan nurul hezrina said...

mcm manalah merah n sofia nnt..seronok plakkan?

Ayen... said...

wan nurul hezrina - memang seronok melayan kerenah anak2 walaupun kadang2 dlm situasi tertekan...huhu.

BENA said...

bapak mithali betol la ayen ni . heee :P

Ayen... said...

BENA - xdelaa mithali sgt pun cik bena,sama je mcm bapak2 lain...ihiks.

anieMD said...

masalahnya ramai yg bagus tu byk dah pupus... :(

Ayen... said...

anieMD - hahahaha...pandailaa awk.