My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Sunday, 15 January 2012

Tak boleh merempit lagi...

Sebelum2 ni aku pegi keje naik motor je sebab selain jimat minyak, senang bagi aku untuk cilok sane sini. Xyah dah nak bersesak masa nak pegi ngan balik keje.

Keta, aku akan bawak bila ari ujan sahaja ataupun bila keadaan memerlukan. Andai sebulan tak ujan maka sebulanlaa aku tak bawak keta.

Tapi takdelaa tak bergerak langsung keta aku tu sebab kadang2 aku panaskan gak enjin kadang2 bawak anak2 pusing taman untuk elak enjin lesu sebab lama tak gerak kan,hehe...

Lagipun sebelum ni aku ambik kakak sorang je balik skolah so dia duk belakang, beg letak depan. Tahun ni tak boleh dah sebab tambah sorang lagi, adik.

Klu bawak motor beg skolah dieorg nak letak mane kan. Dia berdua boleh duk belakang tapi masalahnya beg2 dieorg tu punyalaa besar.

Makanya tahun ni dah tak boleh lagi aku nak merempit sebab motor aku banyak duk kat umah. Ketalaa pulak yang banyak bawak aku ke sane dan ke mari,huhu...


Published with Blogger-droid v2.0.3

14 comments:

Kalamhati said...

huhu takpe utk keselamata anak2..
hehe merempit ptg2 la plok kt kwsn rumah

Papa Mifz said...

elok la tuh...keto lebih selamat...;)

ikatankasihku said...

merempit ngan ketelah pulak..hehehe..vrrroooommmmmmmmmmmmmm

Ayen... said...

Kalamhati - tulaa keselamatan anak2 lbh penting kan sbb kadang2 dieorg letih smpai tertido so klu naik motor,bahayalaa....huhu.

Ayen... said...

Papa Mifz - yolaa bang,keto memang lebih selamat....hehe.

Ayen... said...

ikatankasihku - hahaha....gitulaa gayenye.

telor power said...

apa lagi dah merempit takleh, drift plak la yen kehkehkeh

Op Anaz said...

Berhati2 di jalan raya rodong..:-)

whitecappuccino said...

sempat lagi nak merempit ya? kim salam la bila dah bertambah ahli keluarga :)

BENA said...

COP COP ! sekarang adik pun sekolah dah jugak eh ? brape tahun eh ayen?

Ayen... said...

telor power - tu dah semestinyelaa bang,hahaha...

Ayen... said...

Op Anaz - time kasih bang...ihiks.

Ayen... said...

whitecapuccino - kim salam kat sape cikgu?huhuhu.....

Ayen... said...

BENA - adik 7 tahun,kakak 9 tahun...