My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 16 January 2012

Melekat kat belakang...

Hahaha... Korang ni nampak tajuk semacam je terus bulat mata2 nak tengok. Ni cite sedihlaa bukan cite sedap,hehe... Pagi tadi kesian betul aku kat mamat motor sorang tu.

Melekat belakang toyota unser. Kejadian tu baru sangat lagi sebab masa aku sampai tadi dia ada lagi kat belakang toyota unser tu.

Agaknya toyota unser tu brek mengejut ke ape aku tak pastilaa. Yang pasti masing2 cbuk nak masuk kejekan so paham2 jelaa jalan masa tu.

Kesian aku nengok dengan kepala berdarah pastu nak bangun sah2laa tak boleh. Mungkin patah kaki kot. Adelaa beberapa orang penunggang motor lain yang berenti tolong angkat dia sementara tunggu ambulans datang.

Aku tak berentilaa sebab nak cepat lagipun aku takleh tengok darah, pitam. Tapi klu tengok dara bolehlaa,hahahaha....

Gurau jelaa, amboiii marah terus korang ni. Gurau ckit pun takleh ke,huhu... Nasiblaa dia sorang je, buatnya bawak anak isteri tak ke lagi teruk kan.

Apa2 pun kepada korang semua dan diri aku sendiri, sama2laa kita berhati2 semasa dijalan raya. Ingatlaa orang yang tersayang walaupun orang tersayang tak ingat kat kita....ihiks.


Published with Blogger-droid v2.0.3

16 comments:

pena rozie said...

Amboi... gatal ek... hi...hi...hi...

miloais milo said...

pagi2 time orang nak pegi keja - bila eksiden aje konpem sesak jadiknya...

miss nina said...

isk..minta simpanglah dari kemalangan macam ni. kesian yang jadi mangsa.

Ayen... said...

pena rozie - hehehehe.....

Ayen... said...

miloais milo - tulaa kak,jalan usah ckplaa mmg sesak giler jdnye sbb kena betul2 atas jambatan...

Ayen... said...

miss nina - klu boleh memang xnaklaa jd gini,huhu...

c'axoera said...

hamboy2 diaa.....:D


http://ch000tz.blogspot.com

Ayen... said...

c'axoera - kuang3.....hahahaha.

telor power said...

ayen: aku setuju bebenor kalau tgk anak dara lebih penting dari tolong org eksiden hehehehe....

ikatankasihku said...

pandu cermat jiwa selamat.....

syariza09 said...

"bukan cite sedap"...apa maksud tersurat tu ekk...(hehehe...sajer buat2 x paham)

ooo tgk darah leh pitam..tgk dara terbeliak bj mata pulak :)

Papa Mifz said...

amboi statement hang...haha

Ayen... said...

telor power - hahahaha...org lelaki kan.

Ayen... said...

ikatankasihku - tapi klu cermat sgt kang orang langgar kita plk,huhuhu....

Ayen... said...

syariza09 - kahkahkahkah...kwn tau awk paham kak.psl tgk dara tu,org x sihat pun suka tgk.....hehehe.

Ayen... said...

Papa Mifz - skali skale bang....ihiks.