My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 16 January 2012

Susah nak kontrol...

Apa yang aku nak cite ni mungkin agak tak brape nak bersih ckit sebab kesah dalam tandas yek so kepada yang sedang makan tu jangan bace.

Bukan apa aku takut korang loye je pastu tak pasal2 termuntah pelangi pulak kang,hehe... acah jelaa, takdelaa kotor sangat pun cite aku ni sebenonya.

Pasal member aku ni, baru sekarang aku tau yang sebab dia selalu pegi tandas pelajar bila nak buang air kebelakangan ni.Rupa2nya pasal paip kat tandas guru/staf.

Sebelum ni paip kat tandas guru/staf ni pakai yang jenis shower maknanya air yg kluar tu taklaa laju kan.

Pastu patah, aku tak taulaa sape punya keje. Bila patah tu tukar letak kepala paip so senanglaa boleh kontrol tapi sekarang ni tukar baru pulak. Macam pistol, tekan kat atas.

Susah betul sesape yang tak reti nak kontrol, laju dan tajam pulak tu air yang kluar. Andai tersalah picit masa nak basuh, terkena pulak kat bahagian yang tak sepatutnya mau menjerit.

Sakit gua cakap lu, dahlaa laju air dia. Tajam pulak tu. Tapi aku tak penah kena lagi ok sebab aku pandai kontrol,kuang3....hahahaha...


Published with Blogger-droid v2.0.3

16 comments:

telor power said...

kalau kena sakit dan pedih sgt? kena adjust lagi tu

Ayen... said...

telor power - kpale paip tu mmg xleh nak adjust dah bang,tgn yg menggunakannya tu kena pandai adjust sendiri....hehe...

ikatankasihku said...

hamboi abg ayen ni..tajuk biru2 je skrg ni eh...pastu ada lak bab muntah colour pelangi tu..haih...noty sungguh...

kalau tak leh control pakai tisu pon orite..lalalalalala~~~

Papa Mifz said...

tajam...tergelak lak den baco entry nih...muahaha

c'axoera said...

mcm dah ada experience ajer kena tembak ngan air tu heheh

Ayen... said...

ikatankasihku - hehehe...mane ade birunye,baru nak menuju ke zon biru tu,ihiks...tisu???jangan sebarang tisu,kang melecet.....kui3.

Ayen... said...

Papa Mifz - hahaha...gelaklaa bang kwn tak kesah.

Ayen... said...

c'axoera - klu kwn penah kena mmg kwn tak guna dah,serik....huhu.

Kalamhati said...

hehehe gelak je..sbb penah terpicit kuat then air tu tersembur kt dinding..abih terpercik kt tudung..huhu

delarocha said...

canggih tul paip sekolah tuan

ikatankasihku said...

hahahahaha, melecet....sapukan jer cream dgn gatal, pastu bilas ngan clorox bleach....settle...kui kui kui

Ayen... said...

Kalamhati - hahaha...cikgu dah ade pengalaman rupanya yek,ihiks..

Ayen... said...

delarocha - xdelaa canggih bang,sama je ngan tempat lain pun...

Ayen... said...

ikatankasihku - jgn carik psl main clorox ape sume ni,kang kecut abih dibuatnya....huhu.

wan nurul hezrina said...

hahaha mcm manatuh??lu pikirlah sendiri

Ayen... said...

wan nurul hezrina - hahaha...sendiri nak guna sendiri pklaa kan,ihiks..