My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 13 January 2012

Jadi cikgu ganti skejap...

Pagi tadi cikgu ni mintak tolong aku jaga pelajar2 dia jap kat makmal. Katanya dia nak pegi jumpa suami dia sebab nak tukar kasut.

Mungkin sebab nak cepat pagi tadi sampaikan tersalah pakai sendel je datang skolah. Biasalaa kan malam semalam malam jumaat tu yang pagi ni kelam kabut ckit agaknya,kui3...

Tapi dalam duk aku jaga pelajar2 tu ada pulak paparazi tak bertauliah yang ambik gambo aku secara curi, kuang asam betul...hehe.


Published with Blogger-droid v2.0.3

24 comments:

Kalamhati said...

hehe ada paparazi kt sekolah tu ek..bahaya tu.nnt selalu kena tembak

whitecappuccino said...

dah boleh jadi cikgu tu ayen!

aDiB sYaZWaN said...

untunglah bakal cikgu, hahaha!

telor power said...

selamat pagi incik guru....stail la

Cik Sibuk said...

salam kenal,

selamat pagi cikgu! huhu

tengok gambar ni nostalgia sungguh..lama gilerr dah zaman meninggalkan sekolah. dan ai paling menyampah subjek kimia/fizik..paling tak suka masuk lab. patutlah result pun dapat P7 & P8..hahahah

ikatankasihku said...

cikgu comel gini, nak belajar pon semua tak masuk..hahahahaha

Papa Mifz said...

apo lagi bg la warning letter...hehe

pena rozie said...

Tahniah... dapat gak dpt jd cikgu walaupun kejap. hi...hi...hi....

eiela said...

huhu boleh la jadi cikgu sekejap

delarocha said...

org glamer, paparazi di mana mana.. huhu

Ayen... said...

Kalamhati - iyee..kat skolah kwn ni pantang silap ckit ke ape mmg paparazi cepat je snap gambo,huhu...

Ayen... said...

whitecappuccino - hehehe...ye ke tp xleh lawanlaa cikgu whitecappuccino kan...ihiks.

Ayen... said...

aDiB sYaZwAn - bakal cikgu apenye,ganti skejap je tu....ihiks.

Ayen... said...

telor power - hahahaha...banyaklaa awk.

Ayen... said...

Cik Sibuk - p7 & p8 yek,hahaha...xpelaa tu kisah dulu2.ape2 pun time kasihlaa sbb sudi singgah sini.

Ayen... said...

ikatankasihku - comel???...gatal je bunyinye kan,kui3...

Ayen... said...

Papa Mifz - xleh bagi bang sbb dieorg ni sume baik2 blake maklumlaa baru masuk ting. satu....hehe.

Ayen... said...

pena rozie - hehehe...bukan kali pertama ni kak PR tp merasa gaklaa jd cikgu kan,ihiks...

Ayen... said...

eiela - skejap ke skejaplaa kan,hahaha...

Ayen... said...

delarocha - jgn kabo gitu bang,malu kwn....hahaha.

a.samad jaafar said...

sekolah mana nih? nampak canggih je.. sekolah saya dulu..errr..payah nak cakap.. nasib saya pandai hahahaha..gurau je yob..

Ayen... said...

a.samad jaafar - skolah SMART bang,xdelaa canggih mane pun.biasa2 je mcm skolah lain jgk tp kwn caye bang awk mmg pandai....hehe.

Cik Etel said...

cikgu hensem, bnyk kontervesi. so paparzi kejr ler sana sini.. :D

Ayen... said...

Cik Etel - yelaa tu klu ensem tp yg dlm gambo tu x ensem pun.....kui3..