My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 28 April 2011

Aku suka nengok isteri aku gini...

Kenangan dulu2...
Aku suka sangat nengok bila orang umah aku dalam keadaan gini. Ikhlas aku cakap ni sebab pada aku nampak seksi,hahaha... Takdelaa mgkin sebab seri muka orang mengandung kot. Rindu pulak nak nengok dia gini lagi tapi takde arahlaa kilang dah tutup.
Puteri2 kesayanganKu...
Kenapa kilang dah tutup?.. Bangkrap?.. Tak aiihh!!!.. Operator pengeluaran masih aktif bekerja, kilang je terpaksa tutup.Kahkahkah... Gurau jelaa. Tutupnya tu sebab 3 beradik ni semuanya keluar ikut tingkap,huhuhu...

Takpelaa kan walaupun dah tak dapat nak nengok lagi dia dalam keadaan gini secara realiti, dapat nengok gambo pun jadilaa. Sebab tu gambo2 masa dia berbadan dua gini aku simpan dengan rapi, takut terdelete......kuikuikui. 

6 comments:

miloais said...

nok.... bagi iols yg pompuan - setju gak...
pompuan yg pengnen ni seksi nokkk!
dan seri ibu mengandung tu.... memang tetap ada..
sinar wajah tetap ceria - walopon kekadang penat gak nak bawak perut tuh!

memang gitu lah rules perubatan - takat 3 jahhh kalo kuar ikut tingkap
sebab depa akan operate tempat yg sama...

syukur dah tu nok... dapat 3... ada orang - bertahun2 kawen - masih tak de kan??? kesian sangat2....

AkuAnakMuda... said...

miloais - yelaa mmg kwn syukur sangat2 walaupun anak kwn 3 org je pulak tu sume pompuan tp ade orang tu yg dah kawen bertahun2 belum ade anak lagi kesian kan.

makdara TERdiva said...

pun teringin nak berbadan 2 lagi tp tggulah..next year kot..ehem..ehem..

AkuAnakMuda... said...

MDT - hehehehe....Alhamdulillah.kwn tumpang gembire dan doakan moge jadi kenyataan.jgn lupe bgtau nanti yek klu dah ade,ihiks....

Lorna said...

wahhh sonok yerr dah ada 3 puteri :) syukur alhmdulillah pd ayen n isteri....

Ayen... said...

Lorna - time kasih...syukur sgt2 ke hadrat Ilahi atas kurniaanNya walaupun hanye 3 puteri dan xkan merase putera,huhu...