My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Saturday, 30 April 2011

Cuti2 Melaka...

Mulai arini 30/04 - 02/05/11 aku kat melaka. So tak berkesempatanlaa nak mengupdate blog dan jugak menjenguk blog2 korang semua ek. Bukan tak bawak lappy. Walau kemana skalipun lappy tetap bawak.

Tapi paham2 jelaa kan walaupun bawak lappy namun tujuan aku kesini nak jalan2 sambil rilis tensyen maka masa nak bukak lappy pun kuranglaa ckit tapi tengoklaa klu ada kelapangan aku cuba2laa jenguk blog korang ok. Klu tak, tunggu balik kuantan nantilaa,hehehe....

4 comments:

nurAMALLINA said...

teringin nak pergi bercuti di melaka T_T

AkuAnakMuda... said...

nurAMALLINA - pegilaa....seronok.

Lina said...

wahhh dok sabor ni nak nengok gambor2 cuti2 Malaysia :)

AkuAnakMuda... said...

Lina - xdelaa byk sgt gambo2nye.klu nak nengok jgk mgkin kat '3na Qalinsya' ade kot nanti....hehe.