My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 27 April 2011

Tak malu langsung dia...

Aku nak tanya, agak2 apa yang korang nampak dalam gambo kat atas tu. Tak nampak???.. Takpe biar aku bagitau, kesan seluar dalam. Gambo tu bukan aku snap sendiri yek tapi curi kat google,hehe... Giler apa aku nak snap sendiri kang tak pasal2 kena ketuk.

Jangan marah yek sebab aku tak bermaksud nak 'melucah' kali ni tapi aku pelik dengan sikap sesetengah orang pompuan yang suka berpakaian gini di khalayak ramai. Bukanlaa semua pompuan gini sebab tu aku cakap 'sesetengah' lagipun aku tau korang yang baca blog aku ni tak termasuk pompuan yang jenis suka pakai gini kan.

Aku kluarkan cerita ni sebab masa aku pegi ambik anak aku balik dari skolah tadi. Korang bayangkanlaa masa budak2 balik skolah, yang skolah rendah tu satu hal, budak2 skolah menengah pun ada, mak bapak yang tunggu anak masing2 usah cakaplaa. 

Awak dengan selamba je datang melenggang lengguk dengan baju ketat pastu pakai seluar ala2 nipis kaler pink pulak tu. Ikutkan gambo kat atas tu teballaa jugak klu nak banding ngan seluar pompuan yang aku nengok tadi, lagi nipis. 

Aku rasa seluar tu macam seluar tido je sebab orang umah aku pun ada jugak tapi dia pakai kat umah je tu pun pakai buat tido,hehe... Aku ni bukan nak nengok sangat sebenonya tapi klu dah duk depan mata kan, orang kata klu tak nengok kang terasa rugi pulak........kuang3x.

4 comments:

syariza09 said...

hihihi..tgk skali lom dosa, tp kalo dh 2- 3x kali tu ermmmm....

SITI AISYAH BTE ARIFF said...

nak sambong di atas....2-3x=gatal..hahaha

miloais said...

tapi mata gatal gak nak tengok kan???

iols bajet le.. sheols rasa dah urban sangat tu...
tu kalo boleh - nak lagi nipis kot!

kah kah kah

AkuAnakMuda... said...

syariza09 n siti aisyah n miloais - kwn nak gelak je sebab x reti nak balas ape yg korang komen tu,kahkahkahkahkahkahkah......