My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 7 April 2011

Bahan kimia dlm air kopi...

Aku tujukan info ni buat penggemar2 air kopi. Korang semua tau tak yang dalam secawan kopi terdapat lebih daripada 1,000 jenis bahan kimia.

Korang yang suka minum air kopi pun tak tau???... ish..ish..ish. Aku pun tak tau,kahkahkahkah.... Info ni sebenarnya aku ambik kat ruangan 'info minda' dalam harian metro.

Aku tak kisah sebab memang aku tak suka minum air kopi tapi pada korang yang suka terpulanglaa kan samada nak terus minum atau sebaliknya. Aku tak paksa cuma sekadar nak berkongsi maklumat aje,hehehe...

6 comments:

MiLanGurLz said...

ta suka kopi..
ta suka kopi..
hik3x!
=)

miloais said...

iols peminat kopi - dan tak tau pasal info nehhhhh!
thanks

AkuAnakMuda... said...

Milan - Ni baru x suke ke dah lame x suke?hehe...

AkuAnakMuda... said...

miloais - same2 tp terpulanglaa kan klu rase nak minum go on jelaa,kuikuikui...

ஐ๑makdara TERdiva๑ஐ said...

pagi ni MDT minum 3in 1 kacip patimah..auwwwww!

biasa minum air suam jer sbb nak jaga badan katanya..haha!

AkuAnakMuda... said...

MDT - Biaselaa kan klu ari jumaat memang kene kaciplaa patimah tu,baru ok....huahuahuahua.