My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 26 April 2011

Makan kat luar...

Cuba korang bagitau aku apa maksud tulisan jawi tu. Ceh..ceh..ceh... belagok je bunyinya aku ni macamlaa korang tak tau kan,hehe... Alaa saja je tak kan tu pun nak marah. Sebenonya lepas ambik anak aku balik skolah tadi dia cbuk nak beli kaler.

Nak tak nak pegilaa aku ngan dia kat kedai buku hamid bros, cari2 takde. Dah takde tu teruslaa aku ajak dia makan kat kedai ni. Selalunya aku balik makan kat kantin skolah je. 
Sampai masa ambik order bila tanya nak makan apa, tak nak makan nak minum je. Betul ni?.. Betul kakak nak minum je, katanya. Dalam hati aku ni takde selera nak makan mesti sebab kpale cbuk nak beli kaler.
Aku pun orderlaa makan untuk aku sorang, nasi papriks(peberet aku ni,ihiks...). Dia pulak nak minum air peberet dialaa, milo ais. Masalahnya bila sampai je nasi ni aku sempat rasa ckit je selebihnya dia sapu.....huhu.
Sambil makan kat sini boleh jugak layan cite kan,kuikuikui... Asyik makan kat kantin je tak boleh jadi jugak, pagi kantin tengahari kantin pulak tu menu lebih kurang sama je tiap2 ari...

6 comments:

makdara TERdiva said...

sin nun ta pa = sentap pun boleh, santap pun boleh! haha!

miloais said...

ehem... miloais is here!
hahahahaha

nok... my kids - sokmo camtu
tanya nak makan ke tak
"tak nak... nak minum jerr"
so - bila iols punya makanan sampai
depa yg makan!

hiks....

Ena Qalinsya said...

huh' kaya nye makan kat cni..

AkuAnakMuda... said...

MDT - hahaha...pandai MDT,bukan sentap yek tp SANTAP.....ihiks.

AkuAnakMuda... said...

miloais - nama lagi budak2 kan,xde arahlaa nak buat mcmane,huhuhu....

AkuAnakMuda... said...

EQ - xdelaa kaya sgt lgpun skali skale bolehlaa.....hehe.