My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Saturday, 23 April 2011

Gangguan masa baca doa...

Gambo contoh je ni sbb aku kurus lg dr imam tu,hehe...
Kisah ni pasal solat maghrib semalam. Dah abih solat macam biasalaa kan wajiblaa baca doa ckit. Apa yang aku nak cerita ni ialah berlaku perkara yang agak melucukan pada aku sehinggakan aku terberhenti baca doa sekejap.
Yang buat aku terberhenti baca doa seketika tu ialah sebabnya dalam keadaan yang agak sunyi sepi tu tetiba je terdengar bunyi 'pruuutttt'... Pastu aku dengar kih kih kih kat belakang. Nak kata aku ni tak kusyuk sebab boleh terganggu dengar kentut tu tak jugak. Bunyi tu betul2 jelas dan nyaring, macamana tak terganggu......hehe. 

Nasiblaa masa bunyi tu doa yang aku baca dah hampir abih. Klu tak mau aku baca skali lagi,ihiks... Abih je aku baca doa tu terus aku tanya siapa yang kentut?.. Cepat je kakak cakap adik yang kentut abah.
Reaksi adik, senyum dengan muka selamba dia. Nak marah pun tak boleh kan, nama lagi budak2 maka ketawa jelaa aku pun....kahkahkahkah.

4 comments:

Yunus Badawi said...

Nasib baik tak terkentut masa solat. Kalau tak ada yg ketawa masa solat tu ngeeee

AkuAnakMuda... said...

Yunus Badawi - hahahahaha....tulaa pasal bang klu x lg teruk kwn rase.

makdara TERdiva said...

haha! seb baek bukan imam yg kentut! idak kantoi!

AkuAnakMuda... said...

MDT - kahkahkahkah.....klu imam yg kentut mau sume makmum pengsan.