My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 25 April 2011

Macam pencuri?...

Cuaca sekarang ni memang panas giler. Klu dah panas tu habuk, asap keta/motor usah cakaplaa. Mende tu semua akan menjadi masalah buat penunggang2 motosikal terutamanya akulaa sebab aku pegi keja naik motor. Korang yang naik keta oklaa duk dalam ekon kan.

Walaupun jarak perjalanan tak berapa jauh tapi klu berhenti kat lampu isyarat tengah2 panas terik, memang perit jugaklaa muka. Tangan pulak mesti berbelang.
 
Untuk mengelakkan dari panas tu aku pun pakailaa penutup muka ni bila pegi ambik anak aku balik dari skolah. Sarung tangan kadang2 je aku pakai. Bila aku sampai tu aku nengok member2 anak aku panggil dia, Farisya... Pastu sambil bisik2 diaorg ketawa.

Dah abih tu aku tanyalaa member kakak bisik apa tadi?.. Dengan senyum dia bagitau aku, member kakak cakap abah ni macam pencurilaa pakai gitu....kuang3x.

Macam pencuri kah aku pakai gini?.. Pencuri ke pencurilaa janji kesihatan tu penting, betul tak....ihiks.

4 comments:

miloais said...

ada lah rupa tu....
hahahahah

AkuAnakMuda... said...

miloais - kuang asam,kuikuikui....

Ena Qalinsya said...

tak nampak gaya tu tp nampak cam ET ade r wakakakaka

AkuAnakMuda... said...

EQ - hahahaha.....amboiii x sayang mulut nampak.