My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 20 April 2011

Kena main ngan budak2...

Seperti biasa bila aku pegi ambik kakak balik dari skolah aku akan terus intai kat tingkap ni. Bukan apa, dia ni bila abih kelas memang selalu kluar lambat sebab nak tolong cikgu katanya. Padam papan putihlaa, sapu sampahlaa macam2.


Nak jadi citenya semalam dia ngan geng2 dia kenakan aku. Masa aku pegi jenguk kat tingkap tu geng2 dia dah siap tunggu kat tingkap. Aku sampai je geng2 dia dalam 3,4 orang yang duk kat tingkap tu terus cakap, pakcik... Farisya takde dia dah kluar tadi.


Aku pun terkejutlaa sebab nengok kat luar tempat biasa dia main takde pun. Ahhh!!!.. Dah kluar ke? Lepas aku cakap gitu je terus kakak bangun. Haaaa!!!!.. pastu geng2 dia sumenya gelak kat aku, konon2nya berjaya mainkan akulaa. 


Sambil2 gelak dalam hati aku, bertuah punya budak. Korang mainkan aku yek,huhuhu....

4 comments:

storyfromme said...

hahaha..budak2 sekarang da pandai membahan.

AkuAnakMuda... said...

storyfromme - tulaa pasal,huhuhu.....

miloais said...

booooo!~
hahahahah

padan muker!

biasalah budak2 kan... memang suker nyakat ni....
nak plak - kalo kita rajin melayan

AkuAnakMuda... said...

miloais - Dahlaa awk boooo kwn,padan muke plk tu.....huhuhu.sabo jelaa...