My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 6 April 2011

Tak perasan dan tak tau...

Baru2 ni aku ada terima email dari isteri aku pasal gula2 clorets. Kebetulan pulak beberapa jenis gula2 jenama ni memang menjadi peberet aku.

Kandungan email tu menceritakan serba sedikit tentang tindakan orang kapir nak menyesatkan orang islam berserta dengan beberapa keping gambo gula2 tu tapi aku tunjuk yang ni jelaa yek.
Aku suka tu sebab dia punya bekas memang menarik. Pulak tu selama ni bila beli bukak setakat ni je...
Rupa2nya bila bukak sampai abih ada menatang ni kat dalamnya,huhuhu.... Sekarang bila dah dapat tau memang aku dah tak beli dahlaa. Nak tak nak terpaksalaa bertukar kepada jenama lain pulak.

Nilaa dia antara jenis gula2 clorets yang selalu aku beli masa aku tak tau dulu,hehe...

8 comments:

zieyRa suLLey© said...

hi, jom join bloglist kite :)
http://zieyrasulley.blogspot.com/2011/04/jom-juin-bloglist-kite.html

ஐ๑makdara TERdiva๑ஐ said...

ala..MDT pun baru tau..ada sekotak lagi ni..huhu!

miloais said...

jap
tenet hazabedah ya amat
gambonya idak le iols nampak
dah tiga kali refresh
gambo tak kuar

haihhhhh!~

MiLanGurLz said...

tu laa pasai..
ta nampak pon gambo!!
ta dapat lerr milan tengok~
=(
hehe!

SITI AISYAH BTE ARIFF said...

mane gambo nye be?

AkuAnakMuda... said...

MDT - huhuhu....terpulanglaa kan klu rase nak makan,makanlaa tp klu rase nak buang seeloknye bagi kat kwn ni haa....kihkihkih.

AkuAnakMuda... said...

miloais,Milan ngan Siti Aisyah - Pelik jugak mcmane korang sume x nampak.Nantilaa kwn cube usahakan bg nampak,ihiks....

AkuAnakMuda... said...

Ok sekarang dah nampak kan,harap2 korang puas hatilaa yek.....hehe.