My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 21 April 2011

Anak burung...

Aku snap gambo ni bukan sebab nak nengok ketiak budak tu yek. Aku taulaa tak baik buat gitu,ihiks... Oleh kerana kejadian ni berlaku betul2 depan lab aku so aku snaplaa.

Ceritanya pasal burung. Tak tau mcmana tetiba je 2 ekor anak burung tu jatuh. Nasib baik masa jatuh tu budak 4 orang ni nampak.
          
Sian jugak aku aku nengoknya sebab yang sekor tu lemah sangat dah. Agaknya sakit sangat sebab masa jatuh tu dia tersilap lending kot,huhu...
Dah aku nengok budak2 tu tak tau nak buat apa so aku suruhlaa bawak masuk dulu kat lab aku. Bagi minum... 
Lepas dieorg bagi minum tu terus dieorg ambik sekor sorang pastu bawak balik kelas. Tak taulaa apa nasib burung tu nanti idup ke mati...

2 comments:

miloais said...

depa bawak balik buat masak goreng tepung
muahahahah

AkuAnakMuda... said...

miloais - kahkahkahkah...klu betul skalipun,x cukup punyelaa sbb kecik sgt.skali ngap je terus abih,ihiks...