My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 25 April 2011

Pegi ambik gambo je...


Pagi semalam skolah anak aku ada buat pogrem senamrobik. Dah dia beria sangat nak pegi so untuk tak menghampakan dia aku pegilaa. 
Aku pegi tu bukannya bersenamrobik pun, sebagai jurukamera je. Yang berpeluhnya 3 beranak ni je,kihkihkih... Ok apa bagus untuk kesihatan kan.  
Nengok pulak yang incharge senamrobik tu lelaki lagilaa tak bersemangat nak bersenam aku ni. Klu pompuan tu sedaplaa ckit nak ngikutnya kan,hahaha...
Dasyat betul isteri aku ni, bersenamrobik pun siap dengan henbag lagi tu.......ihiks.
Dah abih acara dan sebelum balik menjadi satu kemestian iaitu bergambo... 

2 comments:

miloais said...

wahhhhhhh!~ rajinnya pi senamrobik!

kalo iols - harap maaf - hahahahah

AkuAnakMuda... said...

miloais - xdelaa rajin sgt tp dah anak cbuk nak pegi,ikut jelaa.lgpun kwn tau die nak jumpe member2 die je sebenonye.....ihiks.