My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Sunday, 10 April 2011

Bibik pegi memadu asmara...

Hujung2 minggu gini sepatutnya bawak isteri/anak2 kluar jalan2 kan barulaa seronok, ni tak melanguk je kat umah. Aku ngan isteri aku ni sebenonya jenis yang panas punggung klu duk umah tapi takde arahlaa terpaksa nak buat macamana.

Pagi semalam kluar anto anak pegi skolah pastu balik sampai petanglaa melepek kat umah. Arini pulak lepas anto anak2 pegi ngaji teruslaa melepek kat umah sampai sekarang ni,huhuhu... Bosan betul.

Tak kluarnya aku ni bukan sebab tak tau nak pegi mana tapi disebabkan bibik pegi jumpa laki dia so terpaksalaa aku semua melepek kat umah gini. Takpelaa kan dia pegi pun bukannya tiap2 minggu tapi sebulan skali.

Sebenonya pada aku bagus jugak bila dia takde skali skale sebab bolehlaa aku jadi rajin ckit. Klu tak itu bibik, ini bibik. Lama2 mulalaa jadi malas nak buat kerja,ihiks...

4 comments:

MiLanGurLz said...

waaah.. sonok laa bibik uw eak. haha! =)

SITI AISYAH BTE ARIFF said...

waaah..muda da kawen...nk tgk muke ank leyh??
plish..^_^

AkuAnakMuda... said...

Milan - sebulan skali dapat jumpe mane x sonok,dpt ilangkan stress....hehe.

AkuAnakMuda... said...

Siti Aisyah - Alhamdulillah jodoh awal,hehe...nak tgk muke anak ek,beres x jadi masalah nantikan n3 akan dtg ok,ihiks...