My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 19 April 2011

Memang kelako...

Gambo contoh...
Tengahari tadi member aku ajak aku temankan dia pegi bank sebab nak ambik duit skolah. Pendek cite balik dari bank tu sampai je kat depan pintu pagar skolah, ada sebuah lori beso.

Pintu pagar skolah aku tu automatik. Masa tu terbuka separuh je biasalaa kan keselamatan, tak kan nak biar ternganga gitu je. 

Yang kelakonya masa aku duk nunggu belakang lori tu, aku nengoklaa member dia pegi lapor kat jaga pastu yang sorang lagi tu pegi tolaknya pintu pagar. Konon2nya nak buka lagi luaslaa senang lori dia nak masuk,kahkahkahkah....

Pastu aku nampak macam jaga tu cakap sesuatu kat dia barulaa dia berenti dan terus masuk dalam lori. Aku ngan member aku 2 orang ni gelak usah cakaplaa kat dalam keta. Taulaa badan awak tu beso tapi agak2laa beb,hahaha...

12 comments:

miss nina said...

semangat nampaknya, satu lagi dia memang tak perasan pintu tu automatik.

miloais said...

tak baik taw... gelakkan orang!

jap
hahahahaha

ஐ๑makdara TERdiva๑ஐ said...

hepppp! kesian dia..

tumpang gelak skali dalam hati..

haha!

MiLanGurLz said...

hahahahaha!!!
lawok2x.
skolah kite an da canggih.
aner maen manual2 nie.
hik3x!
=)

SITI AISYAH BTE ARIFF said...

jahat duh..hahhahaa.....dia org lamo ne tau auto x auto..haha

AkuAnakMuda... said...

miss nina - xtaulaa die tu perasan ke x tp mmg kelako,hahahahaaa...

AkuAnakMuda... said...

miloais - taulaa x baik tp xleh tahan,nak gelak jgk.....hahahahahaha.

AkuAnakMuda... said...

MDT - mmg kesian nengoknye,badan beso dah tp tolak pintu pagar tu x bergerak2 jgk.....kihkihkih.

AkuAnakMuda... said...

Milan - sukelaa klu nak suke,AG bagi peluang ni......ihiks.

AkuAnakMuda... said...

Siti Aisyah - bile teringat balik mase die duk tolak pintu pagar tu,mmg kelako sgt2.....kahkahkahkah.

Hafzan Sarah said...

adehh..kesian..tolak pagar tak gerak2..auto uponye

AkuAnakMuda... said...

Hafzan - jgnlaa ckp gitu,kwn ingat xnak gelak dah tp awk ingatkan smule so kene gelak lglaa.kahkahkahkahkahkah.....