My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 29 April 2011

Naik bosan aku dengornya...

   
Antara yang aku suka dengor...
Korang jangan terasa pulak dengan tajuk n3 aku kali ni sebab bukan aku tuju kat korang 'bosan' tu yek. Korang semua memang ok sokmo pada aku. Sebenonya cerita ni pasal lagu yang selalu diputarkan oleh sebuah stesen radio tu. Memang aku dengor stesen radio tu dari dulu lagi.


Sebabnya aku sendiri tak tau kenapa aku suka sangat dengor dia. Dulu aku rasa ok jugaklaa tapi sejak akhir2 ni klu aku datang kerja pagi mesti aku on terus radio sampailaa aku balik petang. Klu dulu jugak aku tak kesah sangat sebab radio aku ni duk kat belakang aku tapi sekarang sejak pindah kedudukan ni radio betul2 tepi telinga.


Bila duk betul2 tepi telinga korang pahamlaa memang seronok, jelas boleh dengor. Tapi yang kurang seronoknya tu bila stesen radio tu asyik duk putar lagu yang sama je. Aku rasa dari pagi nak sampai ke petang berpuluh kali lagu yang sama aku dengor.


Dari dj ni tukar ke dj tu pun asyik duk main lagu yang sama. Aku rasa bukan stesen radio yang aku maksudkan tu je main lagu yang sama klu aku tukar stesen lain pun sama jugak kot kan so nak tak nak dengar jelaa lagipun dah biasa dengar dia kan. Jangan banyak soal,huhuhu....

6 comments:

makdara TERdiva said...

apakata kita bukak stesen radio sendiri jer..

lalallarikkks! :P

miloais said...

iols kalo pepagu hari
sokmo dengar chanel - red fm or mix fm...
tak kowser nak layan chanel melayu
membebel tak tentu hala!

bosan dowhhh!~

syariza09 said...

mmg pon, kalo dulu2 stp masa on radio kt opis, tp bila dh kena mcm ni, asyik putar lagu yg sama jer, dh gilir2 ngan mp3 pulak

AkuAnakMuda... said...

MDT - hahahaha...cube MDT cadangkan name stesen radio tu AG setuju je,ihiks...

AkuAnakMuda... said...

miloais - kwn memang x penah dgr chanel tu,frekunsi die pun tak tau brape.....huhu.

AkuAnakMuda... said...

syariza09 - oklaa ade jgk mp3,kwn ni nak xnak terpakselaa dengar radio jgk......ihiks.