My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 26 April 2011

Nengok serina...

Ujung minggu ni aku ngan family akan pegi bercuti ke melaka. Oleh kerana nak bawak skali mak mentua so terpaksalaa cari keta yang beso ckit sebab nak letak kerusi roda dia. Nak pegi ngan iswara/wira kitaorg mana muat. Dalam boot belakang klu letak kerusi roda, beg pakaian semua nak campak mana kan.

So sepakat ngan orang umah aku, sewalaa serina tapi bukan yang kat atas tu. Yang kat atas tu tak taulaa aku serina siapa punya tapi maksud aku serina yang aku nak sewa nanti memang macam yang kat atas tulaa. Kaler pun sama,hehe...

Petang tadi aku ngan orang umah aku pun pegilaa nengok serina tu. Setakat yang kitaorg nengok tadi memang puas hatilaa dan harap2 tak ada apa2 masalahlaa nanti,Amin.....

4 comments:

Lina said...

ohhh dpt dah sewa mpv...sewa serina tu oklar...luas jg dalamnya

AkuAnakMuda... said...

Lina - mmg luaslaa dr keta,ihiks... tp memule tu kiteorg ingat nak sewa keta awk tp takut plk awk nak gune kan,hehehe.....

miloais said...

selamat bercuti ye..
gi melaka memang best
jangan lupa naik menara taming sari
dan jalan2 di jonker walk!

AkuAnakMuda... said...

miloais - Insyaallah kwn akan pegi kat tempat2 yg uols sebutkan tu.time kasihlaa sbb bg cadangan,hehe....