My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 8 April 2011

Apalaa diaorg ni...

Baju kaler PINK???... Owh my God. Pantang betul aku klu kena pakai baju kaler ni. Aku sebenonya suka nengok kaler ni nak2 klu isteri aku yang pakai. Masalahnya baju ni aku yang punya so manalaa nak muat ngan isteri aku.

Baju ni sebenonya baju kelab staf skolah aku untuk tahun ni. Aku pelik betullaa diaorg ni makin setahun bayaran untuk yuran kelab makin mahal tapi baju yang dapat makin tak memuaskan hati. Pasal bayaran makin mahal tu aku tak kisah janji biarlaa kita puas hati.  

Klu sebelum ni bayaran cuma rm20/rm25 je tapi nama ngan logo skolah bersulam. Tahun depannya naik rm30 dapat baju dengan nama/logo skolah dah tak bersulam. Pakai cop je. Tahun ni pulak rm40, ada nama je tapi takde logo skolah. Yang aku takleh blah tu kaler PINK.

Korang bayangkanlaa masa aku bawak balik baju tu, baru je kluarkan dari plastik terus anak sulung ngan anak kedua aku gelak. Dia cakap 'abah nak jadi bapok(nyah) ke pakai baju kaler PINK gitu,huhuhu... Dalam hati aku memang sah2laa aku tak kan pakai baju ni. Klu pakai pun mgkin buat tido jelaa,ihiks...

Macamanalaa diaorg boleh terpikir nak buat baju kaler ni. Orang pompuan atau lelaki lain mgkin boleh pakai kot tapi aku bukan nak berlagaklaa memang tak pakai punyalaa...

4 comments:

miloais said...

ok pe warna pink
bleh aje lelaki pakai
bukannya shocking pink kan????

MiLanGurLz said...

hahahaha!
klako laa AG nie..
eyt~
semat ape pakai PINK..
macho gituh...
hek3x!
=)
lagi pon tuh kan warna sunah nabi..

AkuAnakMuda... said...

miloais - huhuhu....x kirelaa bkn shocking pink ke ape ke mmg kwn xkan pakai,ihiks....

AkuAnakMuda... said...

Milan - macho ape macho,x kire xnak pakai jugak.....kihkihkih.