My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 12 April 2011

Macamanalaa tak kurus aku ni...

Malam semalam aku ingat nak makan dulu sebelum tido tup tup baru je nak pegi dapur, jenguk yang dalam buai elok je dah celik mata. Dalam hati aku cakap mampus, mesti puas pulak nak tido semula ni.

Hayun punya hayun tak tido jugak sampai aku yang tertidonya. Last2 sakit hati sangat aku pun angkat je bawak naik bilik. Dah duk dalam bilik lagilaa payah nak tidonya tapi nasiblaa ibu dia yang dah lama lena diulit mimpi bangun melayan.

Aku pun teruslaa tido dalam keadaan perut lapor. Tapi sebelum lena tu ada jugak rasa nak gelaknya bila aku dengar isteri aku duk melayan budak bertuah sorang tu,huhuhu...

Pagi ni pulak lambat betul aku brekfes. Mana tak lambatnya, kelas dari waktu pertama bersambung2 sampai rehat. Biasanya dalam pukul 8.30-8.45 dah makan tapi arini dekat pukul 10 baru nak g makan. Perut usah cakaplaa pedihnya...


2 comments:

miloais said...

kalo iols - dah lapor gitu
memang tak bleh tido...

Ena Qalinsya said...

kalo jenis tak reti atur keperluan asas mmg camtu huhuhu