My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 11 April 2011

Raja segala buah...

Petang semalam isteri aku pegi menjamu buah durian kat umah member dia. Balik tu dia bawaklaa 2 biji sebab takut yang kat umah kempunan. Aku ni tak minat sangat nak makan buah ni klu takde tapi klu ada, 5 biji pun abih aku sorang,kihkihkih...

Yang tak tahannya buah ni ialah makan malam semalam tapi sampai ke hari ni masih terasa lagi kat tekak ni haa,huhuhu... Yalaa kan nama lagi raja buah. Serba serbilaa kuat. Nengok duri dia pun dah tau dia kuat dari buah2 lain, bau pun kuat dan macam2 lagilaa...

Kesimpulannya buah durian ni memang sedap...

4 comments:

miloais said...

my peberet buah also
tapi tak leh makan banyak lah
iols ada migrain and also darah tinggi!

AkuAnakMuda... said...

ye ke...kesiannye tp ok lagilaa boleh jugak makan walaupun x banyak kan,huhu...

storyfromme said...

alamak..ngidam durian da.

AkuAnakMuda... said...

storyfromme - eloklaa tu bolehlaa pegi cari,hehe...