My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 22 April 2011

Ubah lagi...

Kedudukan meja aku sekarang... Rasa bosan je ubah, bilik aku kan ikut akulaa. Takpelaa klu korang cakap ada aku kesah? Sebabnya memang aku tak kesah pun klu korang tak kesah,ihiks...
Kedudukan asal masa aku mula pindah kat lab ni meja ni memang kat sini cuma mengadap ke dinding tu je. Lepas aku masuk aku buat macam ni, mengadap ke pintu.
 Dah puas kat situ aku ubah pulak kat sudut ni. Tempat peti tulaa duduknya meja aku. 2,3 bulan kat sini aku ubah semula kat tempat asal. Abih semua cikgu2 yang lalu terkejut, aikkk!!!.. tukar ke situ pulak?.. Aku cakap taklehlaa lama2 kat satu2 posisi nanti bosan pulak,hehe.... 
Untuk menampakkan lagi luasnya bilik aku ni sebenonya almari kayu tempat letak barang2 kat ujung nun ade 2 tapi aku masukkan barang2 dalamnya kat 1 almari so jadilaa gini. Almari yang 1 lagi tu aku sumbat dalam stor,huhu...

2 comments:

elis wanie said...

bagus! wujud suasana baru =p

AkuAnakMuda... said...

elis wanie - barulaa tak bosan kan,hehe....