My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 11 April 2011

Permata hatiKu...

Aku kluarkan n3 ni bukan sebab nak menunjuk ke apa yek tapi oleh kerana sitiaisyahariff mintak dalam komen dia kat aku baru2 ni nak nengok gambo anak2 aku so kat sini aku tunjukkanlaa 2 keping. 

Walaupun dia sorang je yang cakap nak nengok tapi aku bagi korang yang lain pun nengok jugaklaa tapi takleh tunjuk banyak sangat kang korang menyampah pulak,ihiks....
Semua puteri tapi aku dan isteri tetap bersyukur dengan anugerah yang Allah swt kurniakan. Walupun takde hero, yang ni pun dah cukup membuatkan umah aku riuh rendah siang dan malam.

Gambo aku ngan isteri takde ke???... Takyahlaa kan, senang cakap aku ni pemalu ckit nak bergambo maklumlaa tak brape nak ensem tapi manis tau,kuang3x.....(gurau jelaa,hehe...). Isteri aku pulak malas nak cakaplaa sebab memang cun giler di mata aku(klu tak cakap gitu kang kena tido luar pulak,hahahaha....

8 comments:

miloais said...

comel anak2 uols
ok lah - 3 puteri... harapan menjaga mak-ayah di usia tua...

AkuAnakMuda... said...

miloais - Time kasih.Insyaallah semoge sheols menjadi anak2 solehah,berguna dunia dan akhirat.Amin....

SITI AISYAH BTE ARIFF said...

yay!!!dpt gak tgk!!hehehe...
okie!!yg sulung agk tmbM~~adakah darjah 3??
hehe..dan bby 2 sgtlah cute...^_^ name2 depa ni sape??ish..bile la nk kawen nk ada baby..:-(
hehe...btw en.muda, kite sbgi pmpuan kan, mmg nk dipuji slalu..dan adalah wajar en. muda puji bini..hahah..sie2 kene tdoq luaq..haha

Thanx!!! ^_^

AkuAnakMuda... said...

Siti Aisyah - Pembetulan!!!en muda tu ayah kwnlaa.Kwn ni anak en muda,huhuhu....yg sulung darjah 2.Insyaallah adelaa tu nanti jodohnye....ihiks.

ஐ๑makdara TERdiva๑ஐ said...

yeah yeah!! kita same geng la AG...tp MDT 2 hero, 1 heroin.. :)

leh berbisan la cenggini..haha!

AkuAnakMuda... said...

MDT - Oklaa tu dah ade positif ngan negatif,AG ni negatif je......huhu.berbisan?hehe....sape tau kan sume tu kuasa Allah.

SITI AISYAH BTE ARIFF said...

alamk..hahhaa..maaf2...ingatkan kamu nk perasan muda...hahaha..sory2..series sory..hehehehe

AkuAnakMuda... said...

Siti Aisyah - hahaha....xpe2 x marah pun.