My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 3 May 2011

Aku blurrr!!!...

Aku dipersimpangan sekarang ni. Aku tak tau nak buat apa. Aku tak tau apa yang aku tengah pikir. Aku bengong. Sedih ada geram pun ada, pendek kata macam2laa dalam diri aku sekarang.

Aku takut jika segala keputusan yang aku ambik nanti akan membuatkan aku menyesal seumur hidup aku. Dah lama aku cuba bertenang, bertenang dan bertenang. Aku berharap sangat2 semoga ada yang menggembirakan buat aku dihari mendatang, Amin.... 

4 comments:

Lina said...

jalan terbaik...mengadu pd Allah s.w.t. sebab Allah adalah pendengar yang setia...insyaAllah adalah jalan penyelesaiannya

GreenAppleKu.com said...

Think twice dlm setiap keputusan yg hendak kita buat. Lihat kesan buruk dan baik di atas keputusan yg diambil. Kalau dah blurr sgt kena refer juga beberapa rakan yg boleh membantu settlekan masalah.

Awal lagi ler nak tidur, bro..releks ler ( padahal saya pun dah ngantuk dah ni..huhu..)

makdara TERdiva said...

ape cer ni AG? cer kabo sikit kat teman ni.. :D

miss nina said...

yakin dengan Allah, yakin juga dengan keputusan.
mohon doa semuanya dipermudahkan. amin