My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 16 May 2011

16 Mei...

 
SELAMAT HARI GURU buat semua cikgu2 kat Malaysia ni terutama skali cikgu yang ada kat blog ni dan tak lupa jugak yang penah mengajar aku masa skolah rendah dan menengah dulu.

Yang aku seronoknya sekarang ni sebab aku keje kat skolah so dapatlaa jumpa semula cikgu2 yang penah ngajar aku masa aku skolah rendah dan skolah menengah dulu. 

Memula tu memang aku rasa peliklaa kan dah dulu dia ngajar aku tetiba sekarang ni satu tempat keje pulak ngan dieorg...ihiks. Apa2 pun terima kasihlaa atas segala ilmu dan tunjuk ajar yang dberikan selama ni buat aku...

2 comments:

makdara TERdiva said...

pernah merasa jadi cikgu ganti 2 hari setengah lepas spm..hehe!

AkuAnakMuda... said...

MDT - ganti 2 hari setengah je?dah yg selebihnya org lain plklaa yg ganti,hahahaha.....