My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 12 May 2011

Rezeki jgn dtolak...

2 ari lepas dah sebenonya ni. Masa aku nak pegi ambik anak aku balik skolah aku nengok jagung ni dah ada dalam bakul motor aku. Aku biarkan dulu kot2 ada tumpang sekejap kat situ.

Nak balik keje petang tu aku nengok ada lagi. Tanya orang masing2 tak tau pastu aku cuba tepon member yang aku rasa mungkin dia yang bagi tapi mailbox pulak. Apa lagi bawak baliklaa, rezeki jangan dtolak kan.hehe...

Last2 malam semalam baru teringat nak tanya dan Alhamdulillah memang betul agakkan aku yang jagung tu memang dia yang letak.
Sori bro,gambo ni je yg ada,hehe...
TengQ bang sebab bagi jagung tu... Cehhh!!! Tido rupanya,hahaha....

6 comments:

makdara TERdiva said...

buat bubur sedap tuh!

Lina said...

mmg kawan terbaek lar...letak dlm bakul moto pun dah tau saper bagi...mesti slalu buat gitu ye dok hehe

miloais said...

rezeki nokk....

buat bubur jagung sedap ni
tak pun - cekodok jagung + bawang potong + udang
cicah plak ngan kuah kacang!
perghhhhhhhhh!~

nak makan cekodok jagung plak rasanya!

Ayen... said...

MDT - suka bubur ke?bak alamat nak pos klu dah siap nanti,hahaha...

Ayen... said...

Lina - xlaa selalu jugak tapi 'firasat' hati tu yang penting,kihkihkih....

Ayen... said...

miloais - cadangan yang baik tu,bolehlaa cuba buat.time kasih nokkk......ihiks.