My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 5 May 2011

Naik lagi...

RON97 naik lagi 20 sen malam tadi menjadikan harga sekarang rm2.90 seliter. RON95 masih kekal pada harga rm1.90 seliter. Baru awal tahun ni, klu nak sampai ke akhir tahun aku tak taulaa berapa kali lagi nak naiknya. Mampuslaa gini...

Naik berapa RM pun nak tak nak wajib kena isi kan. Tak kan kita nak isi air pulak dalam tangki. Tapi aku tak kisah sangat sebab aku guna RON95. Biarlaa orang kata RON95 ni tak eloklaa apalaa janji harga dia murah ckit lagipun buat masa ni takde masalah lagi,hehe...

6 comments:

op anaz said...

kate ekonomi makin kukuh...cakap je lebih najib te..

makdara TERdiva said...

dgr jugak pasal ni pg tadi kat radio..haishhh! pasni isi airlior jer la kat dlm tangki keta tu..grrrr

AkuAnakMuda... said...

opanaz - setakat cakap sume org boleh cakap,xyah tunggu najib te,kuikuikuikui....

AkuAnakMuda... said...

MDT - cube makdara try dulu,klu boleh gerak keta makdara tu AG nak mintak ckit airlior makdara,hahahaha....

miloais said...

"harga minyak kita masih lagi rendah berbanding dengan negara lain" - kata sorang menteri mangkuk hayun cap ayam!

dem those stupid people!~

AkuAnakMuda... said...

miloais - kahkahkah...memang mangkuk hayun cap ayamlaa menteri yang mangkuk hayun tu....bladiful.