My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 26 May 2011

Dah elok2 jantan nak jd pompuan pulak...

TIDAK KESAMPAIAN...hasrat Mohd Ashraf Hafiz untuk menukar jantina ditangguhkan keputusannya pada 
18 Julai depan.
Klik Sini untuk baca kisahnya...
Aku betul2 tak paham dengan manusia akhir zaman sekarang ni. Allah swt dah elok2 cipta jadi manusia dengan cukup sifatnya, ada rupa apa semua tapi masih tak bersyukur.

Ok dah lahir jadi lelaki tetiba nak tukar jantina jadi pompuan pulak,huhuhu.... Subhanallah.

4 comments:

makdara TERdiva said...

bila tengok bapuk cun2 ni rasa geram jer sbb nape dorang x jadi lelaki sejati?? leh la ai ngorat! haha!

Ayen... said...

MDT - hahahaha...kuang asam.ai pun kadang2 tu geram gak bile nengok bapuk yg cun2 tu,ihiks...

MiLanGurLz said...

HAHA! kalo na tengok bapuk2 cun. try ah keja 7e shift malam. bersepah~ HAHA!

Ayen... said...

Milan - nape baru bgtau,klu x dulu memang AG pegi sokmo malam2 kat 7e yg milan keje tu,hehe...