My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Saturday, 7 May 2011

Sama pelik keta ngan tuan...

Yang aku rasa pelik tu sebab mungkin ni baru pertama kali aku nengok.
Cuba korang nengok kat cermin keta tu yang aku bulatkan kaler merah. Aku snap dari jauh je sebab aku takut ada orang kat dalam keta tu kang tak pasal2 aku kena belasah,huhu...


Aku tak tau nak sebut apa ntah nama mende tu tapi senang cakap tulisan elektronik yang bergerak gerak tu. Korang pikir sendirilaa yek apa nama mende tu. Nilaa baru kali pertama aku nengok, tak tipu punya sebelum ni tak penah nengok pun...
Ingatkan keta je pelik rupa2nya tuan dia pun pelik jugak, pegi kedai pakai selipar sebelah kaler merah sebelah kaler hitam......kuikuikui. Tak taulaa pulak aku kot2 memang selipar dia tu kanan kaler lain kiri kaler lain. Macam2 betullaa manusia sekarang ni yek....

11 comments:

SITI AISYAH BTE ARIFF said...

hahahhaa..agak mcm2 la..:-D tp mmg wujud la slipa kaler laen gitu...cube la bli nnt..hahahaha..

~nadyahoney~ said...

pelik tuk tarik perhatian jer

farah amirah said...

BAHAHAHHAH!!! mmg pelikkkkk!! tergelak sorang-sorang tengak selipar dye uh~ HHHAHAHA

AkuAnakMuda... said...

Siti Aisyah - cubelaa beli?klu bagi free pun rasenye x pakailaa nak2 lagi siap pegi beli barang kat kedai tu,huhuhu...

AkuAnakMuda... said...

nadyahoney - nak tarik perhatian skalipun biarlaa buat mende pelik tp x kelako bile org nengok kan,hehe...

AkuAnakMuda... said...

Farah - gelaklaa selagi boleh gelak ni,hahahahahaha.....

Ena Qalinsya said...

tu namanye flipper cik abg oii, mmg len kaler.. nk sy belikan utk awk ke..

AkuAnakMuda... said...

EQ - ye ke sayang ooiii...xnaklaa kang beli2 x pakai rugi plk kan.

makdara TERdiva said...

itulah fesyen namanye.. :P

makdara TERdiva said...

tambah sikit lg,
trus glamer kaki dia dpt masuk blog AG..hahaha!

peaceeee

AkuAnakMuda... said...

MDT - kahkahkah.....klu dpt loyalti nanti kene share tu kan,hehe...