My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Sunday, 29 May 2011

Nape awal2 xnak pikir...

Aku pelik kenapa manusia ni bila dah terjadi/terkena baru nak rasa menyesal. Sebelum kena tak nak pulak pikir baik buruknya. Aku harap aku ni tak termasuklaa dalam golongan2 yang buat dulu, seronok dulu pastu dah kena baru nak menyesal,Amin....

Contohnya macam dalam paper arini, Ameng spring menyesal dengan atas segala apa yang dah dia buat sampai kena penjara dan sebat. Sekarang nilaa baru nak kesian kat isteri, kesian kat anak. Sebelum ni kenapa tak pikir kan?...

Aku sebenonya suka dengan lagu2 kumpulan dia dulu. Apa2 pun aku doakan semoga Ameng tabah menghadapi hukuman dan ujian dari Yang Maha Esa...

6 comments:

pena rozie said...

sampai hati....

Ayen... said...

pena rozie - hahaha....'sampai hati',nak wat camne merasalaa jgk duduk kat 'bourgenvila',ihiks....

MiLanGurLz said...

bese la uhh AG~ manusia memang macam tu. bile wat tak pk akibat nye. heee! =)

Ayen... said...

Milan - betullaa manusia memang mcm tu tp yg peliknye tu x reti2 nak ambik iktibar dari kejadian lepas...

delarocha said...

buat dulu, baru pikir

kebanyakannya memang mcm tu kan

Ayen... said...

delarocha - tulaa pasal bang,ntah2 kita pun gitu jugak agaknya.....kuikuikui.