My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 12 May 2011

Hadiah besday...

Sempena besday aku semalam, seperti tahun2 sebelumnyalaa kan mesti dapat sesuatu dari isteri tersayang...
Sekeping kad yang penuh dengan kata2 semangat buat aku...
Dan sekotak hitam bercop Levi's yang tak berapa besar tapi cukup berharga buat aku. Harganya pun boleh tahan jugaklaa. Dah tak bersampul sebab lepas koyak sampul baru teringat nak snap maklumlaa tak sabor2 nak nengok isi dalamnya,kuikuikui.... 
Sebelum bukak kotak lagi aku dah macam tau apa ada kat dalam tu...
Yessss... Betul agakkan aku Wallet Levi's...
Dapat tu sekejap je terus pindah segala khazanah dalam wallet lama ke dalam wallet baru ni.
Manalaa dia tak bagi walletnya, cuba korang nengok wallet lama aku ni. Tak rosak lagi pun cuma kulit luar je yang dah menggelupas. Asalnya ckit je menggelupas tapi dah alang2 baik aku kupas semua kulit2nya tu biar jadi gini,hehe...


Masa nak bayar kat kaunterlaa susah ckit sebab kena sorok2 nak kluarkan duit sebab segan kan. Tapi sekarang tidak lagiii. Isteri aku siap cakap, amboiii mentang2 wallet baru kejap buat kluar kejap buat kluar. Biasalaa kan barang baru,kuang3x.....hahaha.

2 comments:

miloais said...

nbestnya dapat hadiah... nak plak dari yg tersayang!

alah... tak perlu nak malu beb... walopon dah usang... janji isi dalam tebal!
hehehehe

Ayen... said...

miloais - masalahnye wallet usang pastu yg dalam pulak 'kusam',huahuahuahua.....