My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 27 May 2011

Memang wajib bukan harus lagi...

Arini merupakan ari terakhir perskolahan sebab mula esok sesi perskolahan akan bercuti selama 2 minggu. Maka bersuka rialaa anak2 dan adik2 kita kan. 
Pada dieorg seronoklaa, pada aku tak sebab walaupun aku keje kat skolah tapi bila skolah cuti aku tetap kena keje jugak.

Klu kebiasaannya bila cuti skolah je aku seronok, fikiran akan jadi tenang ckit sebab budak2 takde, keje pun dah tentu takde kan tapi kali ni banyak sangat keje yang sedang menanti.

Banyak disebabkan keje2 yang tertangguh. Tapi banyak mana skalipun aku takleh nak marah sebab segala fail2 stok, fail2 makmal yang tertangguh tu adalah hasil dari 'kesengajaan' aku sendiri,huhuhu....

Janji aku kat diri aku sendiri, Insyaallah selama cuti skolah 2 minggu ni aku akan cuba siapkan. Bukan apa, tak naklaa nanti bila bos nak nengok barulaa kelam kabut nak buat kan.....ihiks. 
  

8 comments:

pena rozie said...

Memang seronok cuti sek. Anak yg umur 2 t..huhn lebih pun seronok gak. hu...hu...hu....

Ayen... said...

pena rozie - tulaa kak,usahkan budak2 kita ni yg dah tua klu dapat cuti pun suka jgk kan,haha...

MiLanGurLz said...

uish. lame nyep cuti. 2 minggu? HADOI! jem laa line tenet kalo gituh. hik2x! =) to AG. selamat siap an keja yang tertunggak uh! :P

Cik Feesya said...

selamat bekerja ya cuti ni :) hehehe saya nak balik kg :D ...balik mengusung soalan periksa hehehe banyak nak kena marking..kesudahannya cuti tapi BEKERJA :p

SITI AISYAH BTE ARIFF said...

aik?anak kat umah cuti bapaknye skolah?anaknye x p jalan ke?

Ayen... said...

Milan - amboiii!!!mentang2laa dah x skolah sampai xtau cuti skrg ni yek.keje yg tertunggak tu plk Insyaallah akan cuba disiapkan,hehe....

Ayen... said...

Cik Feesya - hahahaha....lebih kuranglaa kita ni kan cikgu,bezanya kwn buat keje kat skolah cikgu plk buat keje skolah kat umah(kampung)kihkihkih....

Ayen... said...

siti aisyah - jalan macam biasa jelaa,sabtu ngan ahad.......huhu.