My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 9 May 2011

Cuti jaga anak...

Nengok pada gambo macam banyak hari cutinya sebab 'cuti cuti' kan tapi taklaa, arini je. Aku cuti arini bukan sebab meraikan pasukan peberet aku MU menang ngan celsi malam semalam tapi sebab kena jaga anak,huhuhu....

8 comments:

storyfromme said...

hahaha...jadi bapa yang baik jaga anak.

miloais said...

iols dah bercuti jaga anak hari jumaat lepas....
hehehehe

AkuAnakMuda... said...

storyfromme - nak kate baik sgt tu xdelaa tp tanggungjawab kene laksanakan btl x?...hehe.

AkuAnakMuda... said...

miloais - ye ke?..hehe.nilaa putaran idup di dunia kan skrg kita jaga dia akan dtg dia plk jaga kita,Insyaallah...

anieMD said...

alhamdulillah... :)

Lina said...

ohhh bercuti ker...slmt bercuti ek...jgn anak lak jg abahnyer huhu

AkuAnakMuda... said...

anieMD - Syukur...:) lame x nampak menjengah kat sini....

AkuAnakMuda... said...

Lina - hahahahaha....Insyaallah x punye,hehe..