My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 11 May 2011

Tembak isteri...

Macam2 cara orang bertindak bila menghadapi masalah yang dia rasa betul2 takleh diterima akal. Ada yang pukul, tikam, simbah asidlaa cuka getahlaa, pendek kata macam2laa. Muka depan metro arini pulak, oleh kerana dia tu polis maka tindakan dia ialah 'tembak'.
 
Sebabnya?..
Terkejut melihat isteri kesayangan bermesra dengan lelaki lain, seorang anggota polis yang baru selesai menjalankan tugas naik angin dan melepaskan tembakan ke arah pasangan terbabit. Anggota polis itu terserempak dengan isterinya bersama seorang lelaki di dalam kereta berhampiran rumahnya...

Jantan keparat dalam keta bersama isteri polis tu rupa2nya polis jugak tapi bujang lagilaa. Maknanya polis tembak polislaa ni,huhu... Memang kurang ajor betulla diaorg ni.

6 comments:

miloais said...

tindakan tanpa usul periksa

kalo ye pun marah
kenapa tak tanya dulu
tak pasal2 lepas masuk penjara
kalo masuk court - jatuh hukum bunuh dengan niat... lagi haru!

AkuAnakMuda... said...

miloais - susahlaa iols nak cakap nokkk,huhuhu....

makdara TERdiva said...

tembakla pakai pistol air..hak4x

Lina said...

hishhh mcm2 skrg ni...kiranya ape yg ada di tangan lar...klu ada parang...libas dgn parang...klu ada kayu...kayu lar...ni sbb polis kan mmg dah ada pistol ape lg guna lar...tp polis bujang tu pun ngok gak dgn bini org pun nak belasah cam xde org len...sesama bini polis lak tuh

Ayen... said...

MDT - takut tak sampailaa tu klu pakai pistol air,kuang3x.....

Ayen... said...

Lina - manusia skrg dah giler,x kira bini org ke sape ke janji tuan badan nak je dia akan belasah.dunia dah akhir zaman.....