My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 5 May 2011

Janganlaa sampai nak gaduh...

Sebut pasal bola jarang sangat orang tak minat nengok. Satu dunia nengok bola. Bukan orang lelaki je tapi orang pompuan pun ada jugak yang minat nengok bola...
Liga paling top sekarang ni yang jadi tumpuan selain liga super malaysia yang aman damai ni ialah liga perdana inggeris...
Cakap pasal EPL, nilaa team peberet aku dari dulu kini dan selamanya,hehehe... Manchester united...
Kat skolah aku ni ramai jugak musuh2 dari team ni, chelsea... Klu kat kantin memang kecoh sokmo bila bercakap pasal bola, ko kata aku. Aku kata kat ko tapi sekadar suka2 jelaa. Baru2 ni masing2 senyap je sebab prestasi team dia merudum tapi sekarang kembali berbunyi.  

Masa prestasi team dia jatuh baru2 ni semua nak sokong liga malaysia. Ada yang kata nak sokong pos malaysialaa, felda unitedlaa tapi sekarang belagok semula. Celakak sungguh,huhu...
Yang aku tak tahannya sekarang aku nengok klu kat fb ni siap bertekak kata macam2 padahal masing2 bukannya kenal pun. Dari apa yang aku baca memang bukan gurau2 biasa tu. Klu kenal bolehlaa kata mgkin diaorg bergurau.

Pada aku tak payahlaa hanya kerana bola sampai kita nak bergaduh gaduh. Lagipun bila dah nak marah paham2 jelaa ko tulis pun mesti yang bukan2 kan pastu orang lain duk baca pulak. Tak sedaplaa...

6 comments:

makdara TERdiva said...

tak minat bola! tapi minat org yg main bola tu..hehe!

AkuAnakMuda... said...

MDT - amboiiii gatal je bunyinye,huhuhu....

miloais said...

pasal bola pun nak gaduh... aigooooo!~ don't be kanak2 ribena lahhh!~

mencik betul lah... dah tua pun masih tak matang... it just a game!
menang or kalah memang adat lah... mana ada yg menang jer sokmo!

AkuAnakMuda... said...

miloais - ntahlaa diaorg tu,kwn nak cakap pun x reti jgk sbb masing2 dah beso panjang,klu kecik blh gak tarik2 telinga kan....

SITI AISYAH BTE ARIFF said...

amboi??merudum bkn sebarang merudum tau?amek la epl season nie...tggu season dpn....CFC terus mara!hahhahaa

AkuAnakMuda... said...

Siti Aisyah - 0pppsssss!!!!ade jugak peminat celsi kat sini rupe2nye,sorilaa yek tp takut season dpn makin teruk kot......huhu.