My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Saturday, 7 May 2011

Kahkahkahkahkah....

Kisah semalam...
Korang nengok aku punya tajuk tu pun dah tau aku tengah gelak kan. Maknanya apa yang aku nak cite ni memang kelako gile babi, pada akulaa pada korang aku tak taulaa kelako ke tak.


Kisahnya ni masa aku pegi ambik anak aku balik skolah. Kisah anak lagi kan. Yelaa dah korang nak aku cite pasal apa lagi.
Ni bukan member aku dlm cite ni yek...
Adalaa member aku sorang ni, nak kata tua sangat tu taklaa jugak tapi tualaa lagi dari aku ni,huhu... Masa aku sampai tu dia dah ada duk tengah bertepon. Lama jugaklaa aku tunggu dia bertepon tu, bila abih je terus dia datang bersembang ngan aku pulak sementara anak masing2 kluar kelas kan.


Pendek cite tak lama pastu anak aku pun datang so member aku pun cakaplaa, anak mu dah ada mana pulak anak aku ni takde pun lagi? Lama dah aku tunggu. Tak lama lepas dia cakap tu datanglaa member anak dia kot, bagitau yang anak dia mana datang skolah arini.


Dia pun terus je Ya Allah aku lupa yang anak aku memang tak pegi skolah arini, patutlaa puas aku tunggu tak kluar2. Aku pun apa lagi kat situ jugak gelakkan dia, kahkahkahkahkahkahkah....
  

10 comments:

op anaz said...

haha..macam2 orang sekarang...

storyfromme said...

la...boleh lak lupe anak tak pegi sekolah.

AkuAnakMuda... said...

op anaz - orang skrg memang macam2,hahaha....

AkuAnakMuda... said...

storyfromme - biaselaa klu dah terlalu cbuk dgn bisnes,hehehe....

SITI AISYAH BTE ARIFF said...

hahahahhaaha..boleh tahan pelupa..hahahahha...

~nadyahoney~ said...

dah jadi rutin...sb tu sampai terlupa

AkuAnakMuda... said...

Siti Aisyah - dia tu mmg blh tahan pelupa tp kwn ni yg x tahan nak suka,kahkahkah....

AkuAnakMuda... said...

nadyahoney - klu jd rutin xkan lupanya,masalahnya x berapa nak rutin tulaa.....hehe.

makdara TERdiva said...

itu mesti makan semut banyak sgt. tak pun makan kerengga..hahaha!

AkuAnakMuda... said...

MDT - hahahahahaha.....x baik ckp gitu.