My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 19 May 2011

Saja nak tau...

Menara berkembar petronas... Sume orang tau usahkan budak2/orang tua malah mat indon ngan mat bangla pun tau kan. Silap2 kita yang lahir kat negara 1Malaysia ni pun tak penah lagi jejak kaki kat sini tapi mat indon ngan mat bangla tiap2 ari duk shopping kat sini.

Usahkan orang lain, aku sendiri pun tak penah jugak,huahuahuahua... Sebenonya aku ni penah jejak kat sini cuma kat puncak dia je tak sampai lagi tu yang aku nak tanya korang yang penah daki menara ni, apa yang ada kat puncak menara ni ek? 

Dari dulu lagi aku duk tertanya2. Yang pejabat ngan restoren sume tu aku taulaa tapi yang aku nak tau ialah yang kat atas skali nun. So sape2 yang penah sampai/tau bolehlaa tolong bgtau aku yek semoga segala persoalan yang ada dalam kepala aku selama ni terjawab,hehehe... 

2 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

aku pon tak penah smpai, asik sopping aje kat sana :)

Ayen... said...

Ieda Al-Habsyi - maknenye keraplaa jgk sbb 'asik sopping'...kwn ni jarang sgt nak ke sane so klu sopping lagi kat sane nanti bolehlaa tlg tanye pak guard kat sane yek....haha.