My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Tuesday, 31 May 2011

Nekad potong...

Tengahari tadi aku pegi ke celcom. Tujuannya sebab nak potong line. Line apa???...
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
Bukan berukbeng aku ni cuma kaler  je sama,hehe...
Line berukbeng ni. Bukan tak ok... Ok sangat2 tapi oleh kerana ada sebab yang tak dapat aku elak maka terpaksalaa aku potong,huhuhu...

Nak tau jugak sebabnya?.. Takyahlaa korang tau. Cukuplaa sekadar tau yang aku dah pegi potong, sebabnya biarlaa aku sorang je yang tau yek. Mesti korang cakap, ek eleh mcmlaa orang nak tau sangat, betul tak?...kihkihkih. Celakak betul korang ni...

9 comments:

BENA said...

milan tao sebab pe!
sebab ta cukup budget an mao bayor?
hik3x!
=)

MiLanGurLz said...

milan tao sebab pe!
sebab ta cukup budget an mao bayor?
hik3x!
=)

Lina said...

cehhh...klu xnak bg org tau xyah lar citer kat blog :p

miloais said...

nak khabo... kahbo lah
tak nak pun tak pe..

ekekekek

Ayen... said...

BENA ngan MiLanGurLz - ????nape ayat sama je.nama lain,gambo lain tp ayat sama....???

Ayen... said...

Lina - amboiii marah nampak,kihkihkih...

Ayen... said...

miloais - hahahahaha...

GreenAppleKu.com said...

Jenguk Ayen juga. Mana artikel baru nih..hehe..

Ayen... said...

GreenAppleKu - Time kasihlaa dtg jenguk.Insyaallah ada kak cuma xlehlaa sekerap dulu sebab dah xde berukbeng kan skrg ni,huhu...