My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Sunday, 8 May 2011

Cuba klinik ni pulak...

Puteri ke2 aku ni dah 3,4 hari dah duk pedih mata. Hari ni pulak cbuk sakit tekak nak telan air liur pun sakit katanya so tadi bawaklaa ke klinik.
 Klu sebelum2 ni biasa pegi klinik Amin, klinik Iman, Pakar Yaw, klinik Ar-Razi dan yang terbaru aku pegi, klinik zakaria. Ikutkan aku nak pegi klinik Ar-Razi tapi on de way tu orang umah call suruh pegi klinik ni. 


Malas nak cakap banyak pegi jelaa sebab dia kata member dia cakap klinik ni ok jugak. Doktornya oku sebab kedua2 tangan hanya ada jari manis dan jari kelingking je tapi tulaa Allah swt Maha Adil walaupun dia kurang kat situ tapi ada lebih kat lain kan. Boleh jugak jadi doktor, aku ni yang cukup sifat pun jadi kuli je.....huhu. 

2 comments:

makdara TERdiva said...

kita pun kuli gak! sob..sob..sob...

semoga cepat baik mata tu..

AkuAnakMuda... said...

MDT - kuli terhormat xpe,AG ni kuli sekuli2nye.....huhu.