My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 25 May 2011

Hasil jualan meningkat...

Oleh kerana dari semalam lagi penduduk sekitar kuantan di landa masalah bekalan air maka arini kat skolah aku ni jualan air mineral kat koperasi pun meningkat secara mendadak.

Mana taknya masing2 baik pelajar, cikgu dan cikgi semuanya bawak air mineral bila nak ke tandas termasuklaa aku sendiri,hahaha...

Harap2 cepatlaa masalah ni dapat diselesaikan sebab aku dengar kabo angin klu tak malam ni mungkin esok baru ada air. Mampus gini,huhu... Orang kata baik takde api dari takde air kan tapi pada aku, air ke api ke klu takde memang susah sangat2. Nak2 yang ada anak kecik.

4 comments:

makdara TERdiva said...

biarlah dua2 pun ada..cannot imejin :D

Lina said...

fuhhh kelasss en ayen ari ni gi tandas pakai air mineral...terjamin kebersihannya hehehe

Ayen... said...

MDT - tulaa biar dua2 ade lagi senang kan,hehe...

Ayen... said...

Lina - kebersiahan mesti dijaga takut nanti kena penyakit,kuikuikui...