My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Sunday, 8 May 2011

Senamrobik lagi...

Pagi tadi sekali lagi skolah anak aku ada buat pogrem senamrobik. Klu sebelum ni pegi 4 beranak tapi kali ni aku 3 beranak je sebab orang umah aku takleh pegi, kena jaga mak mertua aku sebab bibik cuti pegi jumpa laki dia.
Oleh kerana Nikon D3100 ni tak bawak so takdelaa gambo anak2 aku bersenam macam sebelum ni. Aku?.. Aku pegi duk atas kerusi kat belakang, nengok je diaorang bersenamrobik.....kuikuikui.


Nak banding ngan sebelum ni aku rasa jumlah kedatangan arini berkurangan ckit mungkin disebabkan parent cbuk dengan tugasan masing2 kot. Lagi satu pada akulaa, nak suruh parent ramai mcmana dah klu cikgu2 skolah tu sendiri pun beberapa kerat je yang datangnya. Pastu mulalaa makanan yang disediakan tak abih.


Dengar citenya tadi ada permintaan supaya pogrem ni diadakan setiap minggu dan telah mendapat majoriti sokongan yang hadir. Baguslaa tu kan, pogrem untuk kesihatan. Insyaallah lepas ni klu boleh aku pun nak bersenamrobik jugaklaa,hehe...

2 comments:

makdara TERdiva said...

kalo dekat, boleh gak MDT join sekaki..haishhh!

AkuAnakMuda... said...

MDT - klu kebetulan turun kuantan bolehlaa join skali sbb pogrem ni ari ahad...