My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Monday, 30 May 2011

Aku jadi takut...

Bukan aku ni yek...
Sebenonya aku sendiri dah tau bahawasanya diri aku sekarang ni dah betul2 kurus. Muka pun cengkung semacam je. Dahlaa tak berapa nak ensem pastu muka pulak cengkung, korang bayangkanlaa....huhu.

Klu selama ni bila aku nengok muka sendiri kat cermin dan tau kurus, aku buat biasa je tapi bila pagi tadi tetiba ada member tegur aku, kenapa nampak makin kurus sekarang ni???... Ada masalah ke? Jawapan dari aku macam biasa, 'taklaa...takde selera makan'.

Soklan tu seolah2 membagitahu kat aku bahawa aku sekarang memang dah betul2 kurus sebab sampaikan orang lain pun dah perasan dengan kekurusan yang aku alami. Bimbang betul aku sekarang ni, bukan tak nak makan tapi takde seleralaa...

4 comments:

pena rozie said...

Seru la selera. Die akan datang tau. hi..hi...hi....

Ieda Al-Habsyi said...

kene carik balik selera makan tuh, hehehe :)

Ayen... said...

pena rozie - tolonglaa ajar ckit kak mcmane care nak seru tu,huhu....

Ayen... said...

Ieda Al-Habsyi - kat mane nak cari selera tu yek?klu terjumpa tolonglaa bgtau ek,hehehe...