My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 19 May 2011

Konon2nya...

Ni bukan mata aku yek sbb mate aku kaler coklat,hehe...
Konon2nya... Orang kata klu mata belah kiri berkelip lain macam je ada perkara yang kurang baik nak jadi kan. Orang katalaa bukan aku yang kata tapi tak taulaa betul ke tak. Konon2nya... Masalah sekarang ni mata belah kiri aku ni dari pagi semalam lagi duk berkelip2...
Ni pun bukan sbb bulu mata aku lagi lentik,kuikuikui....
Aku harap mata aku ni tak kan mengeluarkan air macam mata kat atas tulaa,huhu.... Sebabnya aku ni tak berapa nak percaya sangat dengan 'konon2nya' tu.

4 comments:

makdara TERdiva said...

sbb banyak taik mata kot! hehehe!

Ayen... said...

MDT - kahkahkahkah.....kuang asam betul.

SITI AISYAH BTE ARIFF said...

org rindu la 2 bah...

Ayen... said...

siti aisyah - ye ke ni,sapelaa tu ek.....hehe.