My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Friday, 6 May 2011

Pemberian orang...

Lokasi : Lab aku...
Takde apa pun sekadar nak tunjuk kat korang bahawasanya keychain2 ni semua adalah pemberian dari member2 aku. So sebagai tanda menghargainya aku pun gantunglaa kat bilik aku. 

Dari macam2 destinasi datangnya keychain tu. Ada yang dari melaka, sabah, sarawak dan indonesia pun ada. Apa2 pun terima kasihlaa kepada yang sudi bagi keychain2 tu kat aku yek.

Klu korang nak aku sangkut jugak yang korang punya kat sini bagilaa kat aku yek boleh aku buat kenangan,kuikuikui....

8 comments:

storyfromme said...

wow,banyak gile.

makdara TERdiva said...

kalau nak, meh emailkan address AG kat MDT [cilo_wan@yahoo.com]

AkuAnakMuda... said...

storyfromme - xdelaa gile lagi banyak tu,hehehe...

AkuAnakMuda... said...

MDT - amboooiiii MDT,ye ke ni malu pulak AG rase.....kuikuikui.

SITI AISYAH BTE ARIFF said...

hahaha.....meh sini meh...saya bg....eceh!hahaha

AkuAnakMuda... said...

Siti Aisyah - duk mane nak g ambik ni,hahaha....

shark said...

nice..
mmg barang koleksi tue..
kumpul bnyak lg kasi pnuh dnding tu.

AkuAnakMuda... said...

shark - klu blh mmg nak bg penuh dinding tu,setakat ni sesape yg tgk mesti puji dgn koleksi kwn ni.....ihiks.