My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 11 May 2011

Makin tua...

 
Selamat menyambut Hari Ulangtahun yang ke 30an buat diri aku sendiri arini. Tua dah kan. Sekejap je aku rasa masa berlalu. Macam baru je semalam umur aku 20 tahun,huhu...

Aku pohon ke hadrat Ilahi semoga dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki serta diberkati hidup aku ni didunia maupun diakhirat kelak. Semoga dengan panjangnya usia aku nanti dapatlaa aku terus beramal dan aku juga berharap semoga hayat aku nanti akan berakhir dalam keadaan beriman kepada Allah swt......Amin.

10 comments:

miloais said...

happy birthday my fren...

iols doakan - uols panjang umur - sihat sejahtera sentiasa - dimurahkan rezeki oleh Nya.... dan bahagia hidup dengan famili tersayang!

dya said...

selamat hari lahir... :)

MiLanGurLz said...

epy beday!!! semoga epy sokmo laa ye! dah besao2 nie tade laa adiah nye yek. hehe! =)

AkuAnakMuda... said...

miloais - TengQ my fren atas ucapan dan doa uols tu.iols hargai sgt2...

AkuAnakMuda... said...

dya - time kasih dya...

AkuAnakMuda... said...

Milan - time kasihlaa byk2 milan yek.xpelaa xde adiah pun,ucapan tu pun dah kire terharu sgt2 dah.....huhu.

makdara TERdiva said...

happy birthday AG..semoga hidupmu diberkati Allah selalu

dan semoga bahagia melayari kehidupan bersama isteri tercinta dan anak2 tersayang :)

AkuAnakMuda... said...

MDT - Amin...time kasih byk2 makdara.AG pun doakan gitu jgk buat MDT semoge bahagia bersama anak2 tersayang.

Lina said...

hehe selamat hari jadi...kan mmg u tua dpd i hehe

Ayen... said...

Lina - time kasih.kompius ni bab umo........huhu.