My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 19 May 2011

Orang pompuan takpelaa...

Blog berlagu?.. A'ah blog ada lagu. Aku tau tak sume blog ada lagu tapi banyak jugaklaa blog2 yang aku penah jenguk ada lagu termasuklaa blog isteri aku sendiri,kuang3x... Memula tu aku menyampah klu masuk blog yang ada lagu2 ni sebab aku rasa serabut.

Tapi tulaa orang kata jangan terlalu benci/menyampah nanti kita akan jadi suka. Memang ye tetiba je malam semalam aku rasa nak letak lagu kat blog aku. Bukan rasa saja2 tapi memang aku siap letak pun,hehe...

Pastu arini tetiba hati aku berubah pulak sebab aku rasa blog aku ni macam blog orang pompuan pulak bila bukak je kluar lagu. Maklumlaa kebanyakkan blog yang berlagu ni blog orang pompuan je kan.

Maka tadi dengan rasa tak berat hati langsung, belum sampai lagi 24 jam aku pun deletelaa lagu yang ada kat blog aku tu,kuikuikui....

8 comments:

nurAMALLINA said...

Bising jek letak lagu. Tak tenang nak baca :)

Tapi terpulang dekat masing2 la. Kan?

SITI AISYAH BTE ARIFF said...

ek e le/...letak je la..nk gak tau kome ni suke lagu ape..hehehe

penyisir rambut said...

haha...
seb bek da delete...
aku mmg tak suke belog yg blagu...
huhu..

Ayen... said...

nurAMALLINA - tulaa pasal sebab serabut dan mengganggu konsentrasi nak bace tulaa....hehe.

Ayen... said...

siti aisyah - masalahnye kwn ni asal lagu sedap je yg tulaa kwn suke,hahaha..

Ayen... said...

penyisir rambut - mmg kwn bernasib baiklaa ni kan,klu x mesti awk x jenguk blog kwn ni......huhu.

syariza09 said...

mmg ada ler, blog org laki yg berlagu, tp bukan lagu jiwang2 laa

Ayen... said...

syariza09 - ye ke....x terkebetulan kot ngan blog yg kwn jenguk,huhu...