My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Thursday, 19 May 2011

Org lain nak org lain dapat...

Sebenonya dah lama aku buat bisnes ni. Memula tu saja suka2 je sebab untungnya berapa sen  sangat pun tapi bila dah lama2 ni jadi seronok pulak. Bukan apa, nak menolong kawan2 sebab kadang2 pukul 11/12 malam dieorg malas nak ke kedai so dieorg mintaklaa ngan aku. 


Walaupun gitu ada jugak yang tak reti bahasa, dahlaa aku ni untung ciput je tapi nak boleh ke bayar tu ambik masa berbulan2. Klu adik beradik aku tu tak kisahlaa sangat, ni yang tak berapa nak adik beradik. 


Macamana aku nak pusing modal gini?.. Lambat bayar tu satu dah, macam tadi pulak ada sorang member datang nak topup celcom rm5. Sambil ambik nombor tepon dia tu aku duk bercakap ngan member sorang lagi last2 'terhantar' kat orang lain sebab salah nombor,huhuhu.... 


Dah rugi tapi takpelaa mungkin bukan rezeki akulaa tu kan lagipun nasib baiklaa rm5 je. Klu buatnya dia mintak rm50 tadi tak ke mampus aku.

4 comments:

syariza09 said...

sib baik rugi RM5 jer...org yg x reti2 nk bayar tu, mmg jenis x der bahasa..

miloais said...

nok... tolong top-up rm50....
hehehehe

Ayen... said...

syariza09 - tulaa pasal.bile nak,awk xyah bergerak kemane2 dpt topup tp nak membayar punyelaa susah.

Ayen... said...

miloais - hahahaha.....jgn main2 nok,x baik.....ihiks.