My photo
Mencoret sekadar apa yang dirasakan perlu...

Rakan2 siber...

Wednesday, 18 May 2011

Nak kaji harga RON95 plk...

Blahlaa lu...
"Walaupun minggu lalu saya mengatakan tidak ada kenaikan (RON95) buat masa ini, namun ia tidak menjamin harga minyak akan kekal selama-lamanya kerana tanggungan SUBSIDI KERAJAAN terhadap produk petroleum pada masa sekarang adalah tinggi"...
Kata Datuk Seri Menteri Perdagangan Dalam Negeri,Koperasi dan Kepenggunaan 1Malaysia...

8 comments:

Lina said...

kalau kaji tu kiranya nak naik lg lar tuh

Ayen... said...

Lina - hahaha....macamlaa xtau kerajaan 1Malaysia kan.

GreenAppleKu.com said...

Singgah tgk blog yang telah berwarna pink..hehe..cute ler..

ieda said...

erghhh saklit ati je baca nie huhuh

Ayen... said...

GreenAppleKu - hahahaha....ye ke nampak warna 'pink'?xleh jd klu gini.....huhu.

Ayen... said...

ieda - nak buat mcmane kak,ginilaa kite sebagai rakyat 1Malaysia marah pun skejap je pastu oklaa balik......kuikuikui.

miloais said...

menyampah dah sebenornya nak baca apa yg depa katakan ni...
sokmo berlainan sangat2 - cakap tak serupa bikin!

yg teruk - rakyat yg gaji cukup2 makan jer...

Ayen... said...

miloais - ikutkan menyampah rasenye sume org menyampah tp nak wat mcmane kan dah die yg berkuasa,huhu....